Քաշի նվազեցման ծրագիր երեխաների և դեռահասների համար համար

Քաշի նվազեցման ծրագիր երեխաների և դեռահասների համար համար

Անառողջ սնունդի գայթակղիչ տեսքին չդիմանալը պատճառ է հանդիսանում երեխաների ավելորդ քաշի ձեռք բերմանը։ Երեխաների համար քաշի նվազեցման ծրագիրը բալանսավորված սննդակարգի համակարգ է, որի շրջանակներում երեխաները և դեռահասները սնվում են ոչ միայն առողջ, այլև ստանում օրգանիզմի աճի համար կարևոր օգտակար նյութերը։ Ճաշատեսակների կալորիականությունը կրճատվում է, սակայն ծավալը չի փոխվում, որի արդյունքում հագեցվում է քաղցը:

ԱՄԵՆՕՐՅԱ ՍՆՆԴԱԿԱՐԳԸ ՊԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ Է. 

  1. Նախաճաշ և հյութ (պայուսակը ստանալուն պես)
  2. Քաղցր ընդմիջում (ժամը 11-12-ին)
  3. Ճաշ (ապուր, մսային ուտեստներ՝ բուրգերներ, թվիսթերներ ըստ երեխայի նախապատվության` ժամը 14-15-ին)
  4. Մրգային ընդմիւում
  5. Ընթրիք (բանջարեղենային աղցան կամ մսային ուտեստ` քնելուց 3-4 ժամ առաջ)

 

Անհրաժեշտ է խստորեն պահպանել սննդակարգը և հետևել ցուցումներին, եթե ցանկանում եք, որպեսզի երեխան հասնի ցանկալի  արդյունքին:

* Նիհարելու արագությունը խիստ անհատական է: Քաշը կարող է նվազել զգալիորեն շատ, եթե նախնական քաշը նորմայից բարձր է 15+ կգ. կամ, եթե ներկայիս սննդակարգը բալանսավորված չէ: