Քաշի ավելացման ծրագիր

Քաշի ավելացման ծրագիր

Ողջ կյանքում նիհարել երազող մարդուն դժվար է հասկանալ նրան, ով հարցնում է թե ինչպե՞ս քաշն ավելացնել:

«Առողջ Սնունդ» ընկերությունը առաջարկում է Քաշի ավելացման ծրագիր, որի շրջանակներում արդյունավետ մկանային (այլ ոչ թե ճարպային) մասսա հավաքելու համար պետք է սնվել առավել սպիտակուցով և ածխաջրով հարուստ սննդով: Սպիտակուցը, բացի այն, որ հանդիսանում է մկանային թելի անմիջական աճի խթանիչ, նաև շատ էֆեկտիվորեն նպաստում է ճարպազատմանը:

ԱՄԵՆՕՐՅԱ ՍՆՆԴԱԿԱՐԳԸ ՊԱՐՈՒՆԱԿՈՒՄ Է. 

  1. Սպիտակուցային կոկտեյլ (որոնք չեն պարունակում սինթետիկ պրոտեին) և նախաճաշ (ստանալուն պես)
  2. Քաղցր ընդմիջում (ժամը 11-12-ին)
  3. Ճաշ (ապուր, մսային ուտեստ, աղցան կամ խավարտ` ժամը 14-15-ին)
  4. Ընդեղեն
  5. Ընթրիք (մսային ուտեստ և  բանջարեղենային աղցան` քնելուց 3-4 ժամ առաջ)

Եթե միանում եք քաշի ավելացման ծրագրին, ապա կարևոր է, հետևել դրան:

* Քաշի ավելացման  արագությունը խիստ անհատական է:

**Առաքման ծառայությունը ներառված չէ արժեքի մեջ, սակայն Ձեր ցանկությամբ՝ հավելավճարով կարող ենք կազմակերպել առաքումը։ Երևան քաղաքում առաքման գումարը 500 դրամ է։